Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ

Είναι ωραίο να μπορείς να δεις τον εαυτό σου.

-Κλείσε τα μάτια.

Είναι ωραίο να μπορείς να εμπιστευτείς έναν άνθρωπο έτσι.

Κλείνω τα μάτια.
Το ζήτησε για εμένα.

Η κίνησή μας απαλή, ήρεμη, ομαλή.

Τρέχει και ο αέρας φέρνει το άρωμα των μαλλιών του.

Το χέρι μου αφήνεται να παρασυρθεί από τον δυνατό άνεμο.

Προσπαθώ να φανταστώ τα σχέδια που σχηματίζει ο δείκτης μου.
Λεπτές φωτεινές γραμμές βγαίνουν από την άκρη του και ταξιδεύουν για λίγο πίσω μας.
Μετά χάνονται.

Ο αέρας γύρω μας είναι δροσερός.

Δεν ακούγεται τίποτα.
Μόνο η ανάσα μας.

Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάω πίσω μας.
Τα φώτα της πόλης μέσα στο σκοτάδι είναι μαγευτικά.

Βουλιάζω στην πλάτη σου.

Κλείνω τα μάτια και σε κοιτάω.

Μου αρέσει να ταξιδεύω μαζί σου.
Από τότε που θυμάμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου